Thursday, September 30, 2010

Jamuan Raya Unit Talian & Kabel

Pada 27 Sept yang lepas, unit aku adakan jamuan hari raya..aku kena jadi MC..tp MC cikai2 je..hee..sbb majlis tak formal sangat..mula2 aku kena jadi MC untuk department.Tu baru betul formal..tapi nasib baik nama aku tak naik smpai ke atas.aku bagi alasan dah jadi MC unit..bagi kat orang lain laa.heee..
Mr.MC

With my Staff

Jamuan raya biasa aa..mkn2.aku mkn puas2 ati..aku jenis mkn bnda sdap2 je..lpas tu mkn bnyk2.stgah orng dia nk rasa smua bnda..tp aku tak..aku mkn bnda yang sedap..bnda yang tak penah mkn aku xmkn


Makan2....



2 comments:

Rina (◕‿◕)✿ said...

waaa tolong2..

apsal poyo sgt entry ni???

haha

Al-hilmi said...

entry ni dtlis untuk dbaca orang poyo2 sahaja..jika anda membaca anda termasuk dalam golongan tersebut.hahaha