Monday, September 20, 2010

iPhone 4


yaa iPhone 4 sudah berada di Malaysia..aku dah lama nk tkar Hp tapi selalu pikir banyak kali..wuuu.untuk pengetahuan aku tak penah beli hp atas 500.Last aku beli hp 5 tahun yang lepas brand nokia 1112..

Hp kesayangan: Banyak kenangan..hahah

Ramai giler orang kutuk Hp aku..cam harem.cakap hp buruk..macam mana nk ngorat awek klu hp buruk..errr..panas telinga dengar.Tp klu hp mahal2 tak de credit, kedekut nk call orang wat pe kan..baik simpan dalam laci je kan..hahaha.amik ko!!..Berbalik kepada iPhone 4, pakej maxis tawar ni munasabah aaa..rasa nk angkat je..hee..tp aku mcm nk beli laptop dlu..laptop aku dlu abang aku amik lak dah..err.bila ntah dia nk bg balik kat aku..pakej iValue1 16gb bleh terima lagi. Patutkah aku beli iphone4?hahaha

P/s: Pagi tadi jmpa seorang awek senyum2 kat aku..dia dalam keta..cun tu.macam nk mntak no hp je..tp hp aku buruk segan nk tnjuk.hahaha.



5 comments:

Rina Lia (◕‿◕)✿ said...

ekleh.
klo gune iphone 4, tp kete kancil, bek takyah HAHA

:p

Al-hilmi said...

wuuu kutuk lak..hek eleh ade keta kancil pon kena 3 saman..klu de keta ferrari xtau aa bape kena.hahah

Rina Lia (◕‿◕)✿ said...

huuu..rm900...imi banjela...

Al-hilmi said...

bayar sndiri..duit gaji 1st bayar saman.wuuu..hahaha

Anonymous said...

beli...jgn xbli...