Saturday, September 25, 2010

Jamuan Hari Raya TNB

Pada hari rabu lepas..TNB de wat jamuan hari raya peringkat ibu pejabat di dewan kelab kilat Bangsar..Oleh itu semua kakitangan TNB yang berada di sekitar Lembah Klang di jemput hadir..kalau tak jemput pon aku tetap hadir.hahaha..Program tu start pkol 12 sehingga 3 petang..tapi aku n the gangs awal lagi dah terpacak dpan dewan. Pkol 12 je penuh orang datang..pergh macam semut keluar dr sarang..ramai2..tp nasib baik aku dtang awal ada laa tempat.
Suasana di dalam dewan
Nasib baik aku n the gangs datang awal..kalau tak memang tak cukup kerusi meja..aku siap salam ngn CEO lagi..Dato' CK.best2..kuat tol dia gengam tangan aku.hee..makanan kat situ ade satey, nasik beriani, beger ngn roti john, Rojak dan lain2..tapi nk komen sket makanan..rasa biasa je.hee.

Muka2 datang awal..hahah

Makan sket sudah aa..kata nk diet.hahah

Mai baca ni mampus aku..tapi dia mesti baca nye.hahaha..part paling best skali adalah persembahan artis..artis di maksudkan adalah..jeng2..Ramli Sarip.tapi orang muda2 xminat sgt..aku tgk pakcik ngn makcik2 je excited lebih.hahah..
Ramli Sarip
Paling aku suka bila dia senyum2 kat aku..err..prasan2.des2.hahah..lagu2 dia nyanyi Camelia, Teratai dan lain lagi..suara dia memang sedap..suara jantan serak2 basah..perasan tak latar belakang stage tu..lawa duuu..aku mula2 tengok..terpegun 2 saat sambil berkata dalam hati..Kaya tol TNB.hahaha

3 comments:

nikeairgirl said...

elehh.. ko pon dah stok pakcik makcik la siap rakam lagi dier nyanyi... 33 minit kot...... semangat giler.

Al-hilmi said...

shahir yg sruh aku rakam..hahaha..mane video tu?xde pon ko bagi..

nikeairgirl said...

eh tak dek ker? ako siap da copy semua da.. yg dalam digicam ako da delete..