Wednesday, October 6, 2010

Well Done for The Effort

Alhamdulillah...setelah hampir sebulan aku study psal Surge Arrestor..akhirnya siap juga assignment yang GM nak..pada hari ni aku dah present kat dia..hee..cuak2..terlebih dulu aku ingin mengucapkan jutaan terima kasih kepada En. Fauzee selaku jurutera pencawang kerana telah bersusah payah menolong aku..buat susah2 je poji.hahaha..poji nnti ko kena present ngn aku kat Friday Forum..GM puas ati hasil kerja kitaorang..dia sruh kitaorang present kat satu department plak masa Friday Forum.hahaha..untuk makluman Friday Forum ni adalah kelas ari Jumaat..semua Otai2 dalam engineering akan present..errr..tak pe laa..tak yah fikir lagi psal presentation itu..kita enjoy...

Opss..lupe lak nk ucap terima kasih kepada Cik Maisarah kerana banyak betulkan ayat2 aku...hee..nnti aku blaja ko..aku xreti nk sebut pe bnda ko nak tu.hahahah..xlupa juga kepada En. Farid.kita layan tomyam poktek nnti.hee..dan ini adalah hasilnya..yahooooooo!!

Cover page



2 comments:

Rina Lia (◕‿◕)✿ said...

taniah2. smoga success selalu..hehe

Al-hilmi said...

maceh2..kol bape komen ni.awal nye bangun.huu